Rusza kampania społeczna „Twarze Przedsiębiorczości”

15.07.2014

Kolejna, siódma już edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości zbliża się wielkimi krokami. W rozwój tej kluczowej umiejętności warto jednak inwestować przez cały rok, dlatego już teraz rozpoczyna się kampania społeczna nawiązująca do motywu przewodniego tegorocznego wydarzenia. Bo bycie przedsiębiorcą i bycie przedsiębiorczym to powód do dumy!
 

Z historiami znanych i mniej znanych przedsiębiorców, którzy wezmą udział w kampanii będzie można zapoznać się na www.twarzeprzedsiebiorczosci.pl. Najciekawsze z nich będą opisywane szerzej, także w mediach społecznościowych.
 

Aby wziąć udział w kampanii wystarczy za pośrednictwem dedykowanej przedsięwzięciu strony internetowej (www.twarzeprzedsiebiorczosci.pl) przesłać zdjęcie wraz z informacją odnośnie własnej działalności.
 

Kampania jest pierwszym wydarzeniem z cyklu promującego Światowy Tydzień Przedsiębiorczości – międzynarodowe przedsięwzięcie, podczas którego ludzie na całym globie biorą udział w bezpłatnych szkoleniach, debatach czy konkursach pozwalających im odkryć w sobie przedsiębiorczy potencjał. Dzięki zaangażowaniu setek partnerów każdego roku tysiące osób mogą dowiedzieć się m.in. tego, jak założyć i prowadzić własną działalność gospodarczą, pozyskiwać środki finansowe na rozwój firmy czy zaplanować jej promocję. Poprzednie edycje ŚTP objęły honorowym patronatem instytucje takie, jak Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, PARP czy Komisja Europejska, a tylko w 2013 roku w organizowanych w całej Polsce wydarzeniach wzięło udział ponad 80 tysięcy osób. Więcej informacji na www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl i www.gew.co.