Ogłoszenie Prezydenta Miasta Zabrze o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego Miasta Zabrze

19.09.2024

Prezydent miasta Zabrze ogłasza o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego miasta Zabrze.
Od 19 września do 29 listopada 2024 r. każdy zainteresowany może złożyć wniosek do Planu Ogólnego.

Wzór formularza, na którym należy złożyć wniosek został ustalony rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509) i jest dostępny:

– pod adresem: https://bip.miastozabrze.pl/doc/18758

Zgodnie z art. 8g ust. 1 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wnioski należy składać:

– w formie elektronicznej – za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym;

– w formie elektronicznej – za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: planogolny@um.zabrze.pl

– w formie papierowej – na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, Kancelaria Ogólna,41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śl. 5-7;

– w formie papierowej – osobiście: sekretariat Biura Planowania Przestrzennego, Urząd Miejski w  Zabrzu, ul. Piastowska 11 pok.1-3 (Ip.), w Punkcie Obsługi Klienta w Zabrzu, ul. Powstańców. 5-7.

Pełna treść Ogłoszenia Prezydenta miasta Zabrze o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego miasta Zabrze dostępna jest poniżej w załączniku.