Zwrot pieniędzy z zakup biletów okresowych ZTM

19.03.2020

Zarząd Transportu Metropolitalnego informuje, o możliwości zwrotu pieniędzy za zakup biletów 7-, 30-, 90-, 120-dniowych oraz wieloprzejazdowych. Zwrot jest możliwy tylko zdalnie ponieważ Stacjonarne Punkty Obsługi Pasażera i Punkty Obsługi Klienta zostały zamknięte. Nie ma również możliwości zwrotu w siedzibie Zarządu Transportu Metropolitalnego.

W związku z wprowadzonym stanem zagrożenia epidemicznego oraz zaleceniami, by pozostać w domu – zamknięte zostały szkoły i uczelnie wyższe, a wiele zakładów pracy decyduje się na pracę zdalną.

Dlatego też pasażerowie Zarządu Transportu Metropolitalnego mogą skorzystać z możliwości zwrotu swoich biletów długookresowych. Każdy z pasażerów ma możliwość zwrotu biletu i otrzymania zwrotu pieniędzy.

Wniosek o zwrot biletu można złożyć samodzielnie za pośrednictwem Portalu Klienta ŚKUP. Aby skorzystać z tej możliwości muszą Państwo zalogować się na swój profil. Strona >>logowania<<. Następnie należy wybrać opcję „Zgłoszenie reklamacji”.

Od soboty (14 marca) nie ma możliwości zwrotu biletów w punktach stacjonarnych. Ze względów bezpieczeństwa zamknięte są wszystkie Punkty Obsługi Pasażera oraz Punkty Obsługi Klienta. Zwroty nie można również dokonać w siedzibie Zarządu Transportu Metropolitalnego.

Nie ma możliwości zrealizowania zwrotów w stacjonarnych automatach biletowych.

Pełną instrukcję postępowania w przypadku zwrotu biletu znajdą Państwo na stronie: https://metropoliagzm.pl/2020/03/17/zwrot-biletow-okresowych-jak-zwrocic-bilet-ztm/