Informacja dla klientów Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji

13.03.2020

W imieniu Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji informujemy, iż ze względu na zaistniałą sytuację, związaną z epidemią koronawirusa SARS-Cov-2, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, ZPWiK podjęło decyzję o ograniczeniu od 13 marca br. bezpośrednich kontaktów z klientami do niezbędnego minimum.

Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. będzie pracować tak jak do tej pory, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 ale nie będzie możliwości załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibach firmy. Wstrzymane zostają również odbiory oraz usługi dodatkowe.

Klienci proszeni są o załatwianie wszystkich spraw telefonicznie lub drogą mailową.

Dane kontaktowe ZPWiK są dostępne na stronie internetowej www.wodociagi.zabrze.pl w zakładce KONTAKT. Większość spraw można załatwić za pośrednictwem internetowego Biura Obsługi Klienta (i-BOK) dostępnego na stronie internetowej wodociagi.zabrze.pl w zakładce STREFA KLIENTA.

W przypadku awarii lub innych sytuacji wymagających interwencji pracowników ZPWiK, klienci proszeni są o kontakt telefoniczny pod bezpłatnym numerem telefonu 994, który jest czynny całą dobę.

Zamknięte dla klientów będą między innymi:

– Biuro Obsługi Klienta,

– Kancelaria,

– Dział Infrastruktury Technicznej

– Kasa (wpłaty przyjmowane będą tylko i wyłącznie w formie przelewów bankowych).

ZPWiK prosi klientów, aby szystkie ważne dokumenty zostawiali na portierni w siedzibie przedsiębiorstwa przy ul. Wolności 215 w Zabrzu.

Środki te podjęte zostały do odwołania.

ZPWiK informuje jednocześnie, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) potwierdziła, iż koronawirus nie może rozprzestrzenić się przez systemy wodociągowe. Oznacza to, że nie można się zarazić poprzez wodę pitną płynącą z wodociągów.