Górnik Zabrze zaprezentował się kibicom

16.07.2014

15 lipca na Kąpielisku Leśnym w Maciejowie odbył się Piknik Rodzinny. Najważniejszym punktem programu była prezentacja drużyny Górnika Zabrze na rundę jesienną sezonu 2014/2015.

 

 

– Kolejny raz rozpoczynamy sezon pełen emocji. Wierzymy, że podobnie, jak poprzednie ten rok przysporzy nam sporo emocji. Cieszę się, że spotkaliśmy się właśnie tutaj na Kąpielisku Leśnym. Miejmy nadzieję, że to miejsce będzie dla nas szczęśliwe. Życzę Górnikowi, zawodnikom i kibicom dobrego sezonu – powiedział pani prezydent Mańka-Szulik. – Dziękuję Wam, że przyszliście na kąpielisko zobaczyć naszą drużynę. Liczę, że pogoda dopisze i będziemy bawić się tak samo dobrze, jak na pikniku rodzinnym. Bardzo proszę Was o wsparcie zespołu w tym sezonie, żebyście przychodzili na mecze i myśleli o nas ciepło. Ja ze swej strony deklaruję, że zrobimy wszystko aby zapewnić drużynie, jak najlepsze warunki do pracy, które mamy nadzieję, że przełożą się na zwycięstwa – dodał prezes Waśkiewicz.

Po tej oficjalnej części na scenie pojawił się sztab szkoleniowy z dyrektorem sportowym Robertem Warzychą na czele. – Myślę, że jesteśmy dobrze przygotowani do sezonu. Dzisiaj prezentujemy się tutaj, ale liczę, że tak naprawdę dopiero pokażemy się już w poniedziałek na boisku w meczu z Cracovią i zdobędziemy punkty – powiedział Warzycha. Po chwili dołączyli do niego pozostali przedstawiciele sztabu szkoleniowo-medycznego.

Zawodnicy zaprezentowali się formacjami, począwszy od bramkarzy, przez obrońców, pomocników i na napastnikach kończąc. Przy wejściu na scenę towarzyszyły im hostessy w strojach "Totolotka", nowego partnera Górnika oraz dziecięca eskorta, czyli młodzi kibice, którzy wzięli udział w konkursie organizowanym przez klub. Nazwiska zawodników wykrzykiwali z kolei zgromadzeni pod sceną kibice. Najgłośniejsze brawa przywitały tradycyjnie już kapitana Adama Dancha.

Po zakończeniu prezentacji nastąpił najbardziej oczekiwany przez wszystkich kibiców moment – wspólne zdjęcia i autografy, które można było zdobyć na rozdawanych przez klubowy marketing zdjęciach zespołu.