Zabrze przestrzenią rozwoju

Korona Smakosza 2012

28.08.2012

Zabrzanie wybiorą swoje ulubione restauracje. Rusza plebiscyt „Korona Smakosza” oraz akcja „Rozsmakuj się w Zabrzu – weekend za pół ceny”

W dniach 15-16 września, w ramach plebiscytu „Korona Smakosza” mieszkańcy Zabrza i turyści już po raz drugi będą wybierać swoje ulubione zabrzańskie restauracje. Konkurs jest częścią akcji „Rozsmakuj się w Zabrzu – weekend za pół ceny”, w ramach której klienci będą mogli spróbować dań w swoich ulubionych lokalach nawet 50% taniej. Organizatorem konkursu jest MAKRO Cash & Carry, sieć wielkopowierzchniowych hurtowni.

Głównym celem konkursu „Korona Smakosza” jest promocja zabrzańskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największą sympatią wśród klientów. Głosujący będą oceniać restauracje w 9 kategoriach:
• wystrój lokalu
• jakość obsługi
• smak potraw
• atmosfera
• lokal na spotkania z przyjaciółmi
• lokal na wyjścia rodzinne
• lokal na romantyczny wieczór
• lokal na lunch
• lokal z najlepszą relacją jakość- cena

Nagrody w konkursie są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów.
Biorący udział w akcji będą mogli oddać swój głos w plebiscycie na ulubioną restaurację, a jednocześnie zdobyć cenne nagrody. Restauracja, która otrzyma najwięcej głosów i punktów w wyszczególnionych kategoriach, zdobędzie „Koronę Smakosza” oraz bon na zakupy w hali MAKRO.

Lokale biorące udział w akcji są oznaczone specjalnymi plakatami ze znakiem „Korona Smakosza”.

Ponadto, w ramach akcji za okazaniem ulotki dwie zabrzańskie instytucje kultury oferują tańsze o 50% bilety. Są to Muzeum Górnictwa Węglowego i Teatr Nowy w Zabrzu oraz Kino Roma oferujące bilety po promocyjnej cenie 10zł.

Akcja „Rozsmakuj się w Zabrzu – weekend za pół ceny” jest organizowana przez firmę MAKRO Cash & Carry pod patronatem Prezydenta Miasta Zabrza.

Więcej informacji o plebiscycie „Korona Smakosza” dostępnych na stronie: www.makro.pl

***

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska, http://twitter.com/MAKROpl oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 30 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni.
Z ponad 100 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2011 roku sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2011 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 33 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO / MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

 

Dodatkowych informacji udzielają:

Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska S.A.
Tel.: 22 5000 986
E-mail: magdalena.figurna@makro.pl Maja Andersz
Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych
MAKRO Cash & Carry Polska S.A.
Tel. 22 5001 162
E-mail: maja.andersz@makro.pl