POWIADOMIENIA SMS O SPRAWACH ZAŁATWIANYCH W URZĘDZIE

23.08.2011

W ramach realizacji projektu informatycznego pn. „Wdrożenie kompleksowego systemu obiegu dokumentów w gminie Zabrze w powiązaniu z platformą SEKAP” dla mieszkańców załatwiających sprawy urzędowe elektronicznie poprzez platformę SEKAP, udostępniona została możliwość włączenia usługi sms.
 

Osoby posiadające skrzynki kontaktowe na platofmie SEKAP korzystając z funkcji „Edycja profilu”, po oznaczeniu pola „Powiadomienia na SMS” jako „włączone” oraz po wpisaniu numeru telefonu komórkowego w polu „Telefon komórkowy”, a następnie zapisaniu danych, będą otrzymywały powiadomienia sms na wskazany numer telefonu komórkowego, w przypadku gdy na skrzynkę kontaktową SEKAP wpłynie wiadomość.
Jednocześnie informujemy, iż powyższa usługa jest bezpłatna.
W związku z powyższym zachęcamy do zakładania skrzynek kontaktowych na platformie SEKAP oraz do załatwiania spraw elektronicznie.